|
Більше інформації в архіві: | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
*** | ||||
*** | ||||
*** | ||||
*** | ||||
Підведення підсумків змагань та вручення нагород | ||||
Фото В.Кисельникова |
МЕТА: на основі узагальнення передового
досвіду, вивчення педагогічної
літератури з'ясувати роль циклових
комісій у формуванні творчої
особистості педагога сучасної школи. ЗАВДАННЯ:
|
||||
|
||||
Фото В.Кисельникова |
Новий рік йде по Україні з урочисто сяючими ялинками та щедрими святковими вечорами, традиційними колядками та щедрівками, піснями та жартами, казковим Дідом Морозом і розрумянілими на січневому повітрі дзвінкоголосими посівальниками. Не обминають свята і нашу школу... | ||||
У ці дні сві очікують на диво: і сивий дідусь, і веселе малятко. Бо душа потребує цього дива. Хочеться повеселитись, побажати всім добра... | ||||
*** | ||||
Фото В.Кисельникова |
09 лютого 2010 року за ініціативою Європейської комісії в Україні проходитиме День безпечного Інтернету, організаторами якого є Коаліція за безпеку дітей в Інтернеті, що проводить ряд комплексних соціальних програм, покликаних привернути увагу суспільства до загроз, що несе невміння правильно користуватися мережею Інтернет. Міністерство освіти і науки України є партнером Коаліції та підтримує соціальну ініціативу компанії "Майкрософт Україна" - програму "Онляндія: безпека дітей в Інтернеті", що діє в Україні вже два роки. Для цієї програми розроблено спеціальний веб-ресурс - www.onlandia.org.ua, на якому розміщені навчальні матеріали для дітей, вчителів та батьків (www.onlandia.org.ua/ukr/ope.aspx; www.onlandia.org.ua/ukr/vanhemmille.aspx). Юні користувачі мережі Інтернет можуть зареєструвати безпечні поштові електронні скриньки на веб-сайті програми: www.onlandia.org.ua/ukr/mail.aspx. |
||
Метою профільного навчання є забезпечення можливостей для рівного доступу учнівської молоді до здобуття загальноосвітньої профільної та до профільної підготовки, неперервної освіти, виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання й мобільності в умовах формування сучасного суспільства. |
||
Фахова культура уроку - інтегративне технологічне утворення, що включає змістовий, методичний, організаційний та психологічний супровід його проведення |
||
Педагогічні читання "Модульність і рейтингово-кредитна система" |
||
Семінар-практикум "Реалізація регіонального компонента через запровадження авторських програм. Фахова культура уроку" |
||
Проект рішення педагогічної ради "Роль вчителя в оновленні змісту навчання та реалізація профільної школи" |
||
1. Спрямувати освітній процес на професійну мобільність вчителів. 2. Продовжувати використання в практиці інноваційних технологій навчально-виховного процесу учнів. 3. Розвивати педагогічну майстерність вчителів шляхом нетрадиційних форм методичної роботи. 4. Заступнику директора з НВР Сляшенко В.В.: 4.1. Розробити план щодо формування профільних і до профільних класів; 4.2. Опрацювати навчальний план по використанню варіативної частини на 2010-2011 навчальний рік у профільних і допрофільних класах, враховуючи побажання вчителів -предметників. 5. Вчителям-предметникам: 5.1. Ефективно впроваджувати ППД, інноваційні технології навчання; 5.2. Розробити особисту програму самоосвіти, самовиховання та захистити її на засіданні при директорові або засіданні циклічної комісії. 6. Психологу Гончаруку Д.М.: 6.1. Продовжувати роботу по профорієнтації учнів згідно затвердженого плану; 6.2. Провести роботу в допрофільній школі щодо з'ясування творчих здібностей учнів та їхніх нахилів до предметів. 7. Збагачувати методичний кабінет школи - його творчу лабораторію 8. Заслухати інформацію про виконання даного рішення на засіданні наступної педагогічної ради. |
||
Фото В.Кисельникова |
01 листопада 2009 року
Клінічні ознаки грипу типу А/H1N1: " головний біль, " біль у м'язах, " біль у горлі, " підвищення температури тіла, " кашель, " нежить, закладання носа, " в окремих випадках - блювота і понос. Як можна заразитися вірусом грипу типу А/H1N1? Від іншої хворої людини повітряно-краплинним, повітряно-пиловим шляхом (вірусні частки по повітрю переносяться від хворої людини до здорової під час розмови, кашлю, чхання), при тісному контакті (знаходження на відстані близько 2-х метрів). Як довго є заразним хворий на грип типу А/H1N1? Інфекційний період (період, коли хворий небезпечний для оточуючих) при грипі типу А/H1N1 може бути протягом 7 днів від початку хвороби, але якщо клінічні симптоми хвороби зберігаються - то до їх зникнення. Як попередити зараження грипом типу А/H1N1? " уникати контакту з особами, що мають прояви грипозної інфекції; " обмежити відвідини місць великого скупчення людей; " часто провітрювати приміщення; " часто мити руки з милом; " прагнути не торкатися очей, носа або рота немитими руками; " уникати обіймів, поцілунків і рукостискань; " прикривати ніс і рот при чханні або кашлі одноразовою носовою серветкою, яку зразу ж " після використання потрібно викинути; " якщо у людини є симптоми грипу, то необхідно триматися від нього на відстані не менше " двох метрів. Як запобігти розповсюдженню грипу в дитячих установах? " під час епідемічного підйому захворюваності на грип нові діти в дошкільні установи не " приймаються; " виключається переведення дітей із групи в групу; " припинити відвідування дитячої установи сторонніми особами; " в дошкільних установах велике значення має щоденний огляд дітей при їх приході до неї " зранку, і при щонайменших ознаках захворювання діти в колектив не приймаються; " приміщення, в якому знаходяться діти, повинні бути добре вентильованими, їх необхідно " провітрювати декілька разів протягом дня; " необхідне вологе прибирання приміщень не менше двох разів на день; " необхідно дотримання дітьми правил особистої гігієни (часте миття рук протягом дня); " на час епідемії (пандемії) персонал установи повинен носити марлеві пов'язки; |
" персонал установи повинен бути щеплений проти сезонного або грипу А Н1N1 (при " наявності вакцини); " особам, що були в контакті з дитиною, у якої підтверджений діагноз грипу А Н1N1, " необхідно провести курс хіміопрофілактики озельтамівіром. " на час епідемії (пандемії) дитячі установи закриваються. Що повинні знати батьки, щоб попередити зараження дітей грипом? " навчити дітей часто мити руки з милом протягом 20 секунд; " батьки також повинні виконувати цю процедуру, що служить добрим прикладом для дітей; " навчити дітей кашляти і чхати в серветку або руку; " батьки також повинні виконувати цю процедуру, що служить добрим прикладом для дітей; " навчити дітей не підходити до хворих ближче, ніж на півтора - два метри; " хворі діти повинні залишатися вдома (не відвідувати дошкільні установи і школи); " утримуватися дітям і батькам від відвідин місць скупчення людей. Що робити, якщо дитина захворіла на грип ? " при перших ознаках захворювання дитину необхідно покласти у ліжко і викликати лікаря; " залишити хвору дитину вдома, окрім тих випадків, коли їй потрібна термінова медична " допомога. Не відправляти дитину в школу або до дошкільної установи; " хворі на грип небезпечні для оточуючих і повинні бути негайно ізольовані. Неприпустима " їх поява в громадському транспорті, дитячих колективах та інших місцях масового " перебування людей. " хворого необхідно розташувати в окремій кімнаті або огородити ширмою, виділити йому " індивідуальний посуд, рушник, предмети особистої гігієни; " не допускати контакту хворого із здоровими членами сім'ї, окрім тих, хто доглядає за ним; " особа, що доглядає за хворим, повинна носити двошарову марлеву пов'язку або разову " маску, яку потрібно міняти кожні 4 години. Після кожного контакту з хворим необхідно " ретельно мити руки з милом; " маска повинна бути або одноразовою, яку після зміни викинути в корзину, або " багаторазовою, яку після прання необхідно ретельно прасувати гарячою праскою; " проводити провітрювання приміщення декілька разів на добу; " щодня робити вологе прибирання приміщень оселі; " повітря в приміщеннях повинне бути достатньої вологості; " мати разові носові серветки і корзину для використаних серветок в межах досяжності " хворого; " створити хворій дитині комфортні умови. Вкрай важливим є спокій, постільний режим; " якщо у дитини лихоманка, то їй необхідно дати жарознижуючі ліки (препарати " парацетамолу або ібупрофену), після цього викликати лікаря; " до приходу лікаря давати дитині пити багато рідини (сік, негазована вода, морс, компот " тощо); " не слід займатися самолікуванням. Відповідне медикаментозне лікування хворому " призначає тільки лікар! Які ознаки захворювання у дитини повинні примусити негайно звернутися за медичною допомогою? " Прискорене або утруднене дихання. " Синюшність навкруги рота, інших шкірних покровів. " Поява на тілі дитини крововиливів (навіть дуже маленьких), носової кровотечі. " Висока температура тіла. " Відмова дитини від пиття. |
" Неможливість розбудити дитину або відсутність її реакції на звертання. " Надмірне збудження дитини або поява судом. " Поява блювоти, частого рідкого стільця. " Скарги дитини на сильний головний біль. " Відсутність сечовипускання або сліз під час плачу. |
І. Організаційні заходи: - під час епідемічного підйому захворюваності на грип нові діти в дитячі установи не приймаються; - виключається переведення дітей із групи в групу (з класу в клас); - припиняється доступ до дитячої установи сторонніх осіб. ІІ. Санітарно-гігієнічні вимоги до приміщень під час підйому захворюваності на грип: - приміщення, в яких знаходяться діти, повинні бути добре вентильованими, їх необхідно провітрювати декілька разів впродовж дня; - повітря в приміщеннях повинне бути достатньої вологості; - необхідне вологе прибирання приміщень не менше двох разів на день; - дверні ручки, крани в умивальниках, поверхні унітазів повинні декілька разів на день оброблятися дезінфікуючими розчинами. ІІІ. Як попередити зараження грипом А Н1N1? - весь персонал установи повинен часто мити руки з милом; - на час епідемії (пандемії) персонал установи повинен носити марлеві пов'язки; - за межами дитячої установи персоналу слід уникати перебування в місцях скупчення людей, контакту з хворими на грип людьми; - старших дітей необхідно навчити часто мити руки з милом; - старших дітей необхідно навчити кашляти і чхати в серветку або руку. Після чого обов'язково серветку викинути в корзину, а руки помити з милом. ІV. Дії персоналу при виявленні хворої дитини: - при перших ознаках захворювання дитину необхідно ізолювати, після чого негайно госпіталізувати; - до того, як дитина буде госпіталізована, не допускати контакту з нею інших дітей, персоналу, окрім тих, хто доглядає; - особа, що доглядає за хворою дитиною, повинна носити респіратор, або двошарову марлеву пов'язку, або разову маску. Маски потрібно міняти кожні 4 години. Маска, респіратор повинні щільно примикати до обличчя. Після кожного контакту з хворим, заміни маски необхідно ретельно мити руки з милом; - хвора дитина повинна мати окремий посуд, іграшки, горщик. V. Дії персоналу у вогнищі після ізоляції хворого: - після госпіталізації дитини її посуд, іграшки, горщик необхідно помити із застосуванням миючих, дезінфікуючих засобів; - після госпіталізації дитини її постільну білизну не переносити в оберемку, після контакту з білизною хворого необхідно ретельно помити руки з милом. - не допускати до роботи осіб з ознаками грипу; - персонал установи повинен бути щеплений проти сезонного або грипу А Н1N1 (при наявності вакцини); - особам, що були в контакті з дитиною, у якої підтверджений діагноз грипу А Н1N1, необхідно провести курс хіміопрофілактики озельтамівіром. Прес-служба МОЗ України |
||
Фото В.Кисельникова |
9:00-9:30 | Заїзд. Реєстрація учасників семінару |
9:30-9:50 | Початок семінару. Презентація “Образотворче мистецтво як засіб формування творчого мислення вчителів” (з досвіду роботи вчителів Пісковцової О.М., Фадєєвої І.В., Ткачук О.А. |
10:00-10:45 |
|
11:05-11:50 | Урок у 6 класі “Контрасти та емоції. Малювання осіннього пейзажу “Ось жовтий лист на землю впав…” (вчитель Пісковцова Ольга Миколаївна) |
12:00-12:40 | Презентація експонатів виставки “Україна аграрна” |
12:50-13:10 | Обговорення відвіданих уроків |
13:10-14:00 | Підведення підсумків семінару |
Фото В.Кисельникова |
Щедра осіння пора спонукає творчу фантазію до стрімкого злету. Учні 4-Б класу (класний керівник Мартинова І.Я.) організували яскраву виставку поробок із овочів, вирощених власноруч з батьками на своїх присадибних ділянках. | ||
Фото В.Кисельникова |
Фото В.Кисельникова |