>>>>>>>>>>>>>>>

ПОДІЇ І ФАКТИ

<<<<<<<<<<<<<<<

1 Родинно-спортивне свято "Будьмо здорові!"
Педагогічна рада від 9 лютого 2010 року
"Щедрий вечір, добрий вечір" - українські вечорниці
9 лютого 2010 року - Всесвітній День безпечного Інтернету
Матеріали педагогічної ради від 8 грудня 2009 року на тему: "Роль вчителя в оновленні змісту навчання та реалізація профільної школи"
Пам'ятка щодо грипу типу А/Н1N1
Пам'ятка щодо запобігання розповсюдження грипу типу А Н1N1 в закритих дитячих установах
Районний семінар вчителів образотворчого мистецтва
Виставка дитячих поробок "Дари золотої осені-2009"
Виставка осінніх квітів
Більше інформації в архіві: 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

18 лютого 2010 року

"БУДЬМО ЗДОРОВІ!"
Родинно-спортивне свято
(автор ідеї та проведення спортивного свята: Мартинова І.Я.)
***
***
***
***
Підведення підсумків змагань та вручення нагород
Фото В.Кисельникова
На початок...

9 лютого 2010 року

"Вплив роботи циклової комісії на формування
творчої особистості учителя та його професійної мобільності"
(засідання педагогічної ради від 9 лютого 2010 року)
МЕТА: на основі узагальнення передового досвіду, вивчення педагогічної літератури з'ясувати роль циклових комісій у формуванні творчої особистості педагога сучасної школи.
ЗАВДАННЯ:
  • презентувати досвід учителів школи;
  • вивчити методичні матеріали, що характеризують основні ідеї щодо формування професійної мобільності педагога сучасної школи;
  • з'ясувати, робота якої циклової комісії здатна позитивно впливати на формування творчої особистості учителя.
ПЛАН ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
І. Виконання рішень попередньої педагогічної ради. ІІ. Робота циклової комісії. Необхідність і актуальність узагальнення передового досвіду в педагогічному колективі. заступник директора з НВР Білоконська Л.М. 1. Результати спостережень фрагментів педагогічного досвіду
"Панорама творчих знахідок" заступник директора з НВР Сляшенко В.В. 2. Аналіз творів "Слово про вчителя". керівник циклової комісії Леськів О.І. 3. Соціально-психологічне тло формування професійної мобільності вчителя. практичний психолог Гончарук Д.М. ІІІ. Представлення цикловими комісіями своїх моделей особистості вчителя національної школи з презентацією досвіду вчителя. керівники циклових комісій вчителів-предметників ІV. Звіт вчителів про результати проходження курсової перепідготовки при Херсонському РІПО. Нечепельська Н.В., Крамаренко Н.Г. V. Підбиття підсумків. Проект рішення педагогічної ради.
Фото В.Кисельникова
На початок...

13 січня 2010 року

"Щедрий вечір, добрий вечір"
українські вечорниці у 4-В класі
Новий рік йде по Україні з урочисто сяючими ялинками та щедрими святковими вечорами, традиційними колядками та щедрівками, піснями та жартами, казковим Дідом Морозом і розрумянілими на січневому повітрі дзвінкоголосими посівальниками. Не обминають свята і нашу школу...
У ці дні сві очікують на диво: і сивий дідусь, і веселе малятко. Бо душа потребує цього дива. Хочеться повеселитись, побажати всім добра...
***
Фото В.Кисельникова
На початок...

13 січня 2010 року

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ
9 лютого 2010 року
09 лютого 2010 року за ініціативою Європейської комісії в Україні 
проходитиме День безпечного Інтернету, організаторами якого є Коаліція за 
безпеку дітей в Інтернеті, що проводить ряд комплексних соціальних 
програм, покликаних привернути увагу суспільства до загроз, що несе 
невміння правильно користуватися мережею Інтернет.
Міністерство освіти і науки України є партнером Коаліції та підтримує 
соціальну ініціативу компанії "Майкрософт Україна" - програму "Онляндія: 
безпека дітей в Інтернеті", що діє в Україні вже два роки.
Для цієї програми розроблено спеціальний веб-ресурс - www.onlandia.org.ua, 
на якому розміщені навчальні матеріали для дітей, вчителів та батьків 
(www.onlandia.org.ua/ukr/ope.aspx; www.onlandia.org.ua/ukr/vanhemmille.aspx).
Юні користувачі мережі Інтернет можуть зареєструвати безпечні поштові 
електронні скриньки на веб-сайті програми: 
www.onlandia.org.ua/ukr/mail.aspx.
На початок...

8 грудня 2009 року

Матеріали
педагогічної ради від 8 грудня 2009 року на тему:
"Роль вчителя в оновленні змісту навчання та реалізація профільної школи"
Метою профільного навчання є забезпечення можливостей для 
рівного доступу учнівської молоді до здобуття загальноосвітньої 
профільної та до профільної підготовки, неперервної освіти, 
виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного 
зростання й мобільності в умовах формування сучасного суспільства.
Фахова культура уроку - інтегративне технологічне утворення, що 
включає змістовий, методичний, організаційний та психологічний 
супровід його проведення
Педагогічні читання
"Модульність і рейтингово-кредитна система"
Семінар-практикум
"Реалізація регіонального компонента через 
запровадження авторських програм. Фахова культура 
уроку"
Проект рішення
педагогічної ради
"Роль вчителя в оновленні змісту навчання та реалізація
 профільної школи"
1.	Спрямувати освітній процес на професійну мобільність вчителів.
2.	Продовжувати використання в практиці інноваційних технологій
 навчально-виховного процесу учнів.
3.	Розвивати педагогічну майстерність вчителів шляхом
 нетрадиційних форм методичної роботи.
4.	Заступнику директора з НВР Сляшенко В.В.:
4.1.	Розробити план щодо формування профільних і до
 профільних класів;
4.2.	Опрацювати навчальний план по використанню
 варіативної частини на 2010-2011 навчальний рік у профільних і
 допрофільних класах, враховуючи побажання вчителів
-предметників.
5.	Вчителям-предметникам:
5.1.	Ефективно впроваджувати ППД, інноваційні технології
 навчання;
5.2.	Розробити особисту програму самоосвіти,
 самовиховання та захистити її на засіданні при директорові
 або засіданні циклічної комісії.
6.	Психологу Гончаруку Д.М.:
6.1.	Продовжувати роботу по профорієнтації учнів згідно
 затвердженого плану;
6.2.	Провести роботу в допрофільній школі щодо з'ясування
 творчих здібностей учнів та їхніх нахилів до предметів.
7.	Збагачувати методичний кабінет школи - його творчу
 лабораторію
8.	Заслухати інформацію про виконання даного рішення на
 засіданні наступної педагогічної ради.
Фото В.Кисельникова
На початок...
На початок...

01 листопада 2009 року

Пам'ятка щодо грипу типу А/Н1N1
Клінічні ознаки грипу типу А/H1N1:
"	головний біль, 
"	біль у м'язах, 
"	біль у горлі, 
"	підвищення температури тіла, 
"	кашель, 
"	нежить, закладання носа, 
"	в окремих випадках - блювота і понос. 
Як можна заразитися вірусом грипу типу А/H1N1?
Від іншої хворої людини повітряно-краплинним, повітряно-пиловим шляхом (вірусні частки по
 повітрю переносяться від хворої людини до здорової під час розмови, кашлю, чхання), при 
тісному контакті (знаходження на відстані близько 2-х метрів). 
Як довго є заразним хворий на грип типу А/H1N1?
Інфекційний період (період, коли хворий небезпечний для оточуючих) при грипі типу А/H1N1 
може бути протягом 7 днів від початку хвороби, але якщо клінічні симптоми хвороби 
зберігаються - то до їх зникнення.
Як попередити зараження грипом типу А/H1N1?
"	уникати контакту з особами, що мають прояви грипозної інфекції; 
"	обмежити відвідини місць великого скупчення людей; 
"	часто провітрювати приміщення; 
"	часто мити руки з милом; 
"	прагнути не торкатися очей, носа або рота немитими руками; 
"	уникати обіймів, поцілунків і рукостискань; 
"	прикривати ніс і рот при чханні або кашлі одноразовою носовою серветкою, яку зразу ж
"	 після використання потрібно викинути; 
"	якщо у людини є симптоми грипу, то необхідно триматися від нього на відстані не менше 
"	двох метрів. 
Як запобігти розповсюдженню грипу в дитячих установах?
"	під час епідемічного підйому захворюваності на грип нові діти в дошкільні установи не 
"	приймаються; 
"	виключається переведення дітей із групи в групу; 
"	припинити відвідування дитячої установи сторонніми особами; 
"	в дошкільних установах велике значення має щоденний огляд дітей при їх приході до неї 
"	зранку, і при щонайменших ознаках захворювання діти в колектив не приймаються; 
"	 приміщення, в якому знаходяться діти, повинні бути добре вентильованими, їх необхідно 
"	провітрювати декілька разів протягом дня; 
"	необхідне вологе прибирання приміщень не менше двох разів на день; 
"	необхідно дотримання дітьми правил особистої гігієни (часте миття рук протягом дня); 
"	на час епідемії (пандемії) персонал установи повинен носити марлеві пов'язки; 
"	персонал установи повинен бути щеплений проти сезонного або грипу А Н1N1 (при 
"	наявності вакцини); 
"	особам, що були в контакті з дитиною, у якої підтверджений діагноз грипу А Н1N1, 
"	необхідно провести курс хіміопрофілактики озельтамівіром. 
"	на час епідемії (пандемії) дитячі установи закриваються. 
Що повинні знати батьки, щоб попередити зараження дітей грипом?
"	навчити дітей часто мити руки з милом протягом 20 секунд; 
"	батьки також повинні виконувати цю процедуру, що служить добрим прикладом для дітей; 
"	навчити дітей кашляти і чхати в серветку або руку; 
"	батьки також повинні виконувати цю процедуру, що служить добрим прикладом для дітей; 
"	навчити дітей не підходити до хворих ближче, ніж на півтора - два метри; 
"	хворі діти повинні залишатися вдома (не відвідувати дошкільні установи і школи); 
"	утримуватися дітям і батькам від відвідин місць скупчення людей. 
Що робити, якщо дитина захворіла на грип ?
"	при перших ознаках захворювання дитину необхідно покласти у ліжко і викликати лікаря; 
"	залишити хвору дитину вдома, окрім тих випадків, коли їй потрібна термінова медична 
"	допомога. Не відправляти дитину в школу або до дошкільної установи; 
"	хворі на грип небезпечні для оточуючих і повинні бути негайно ізольовані. Неприпустима 
"	їх поява в громадському транспорті, дитячих колективах та інших місцях масового 
"	перебування людей. 
"	хворого необхідно розташувати в окремій кімнаті або огородити ширмою, виділити йому 
"	індивідуальний посуд, рушник, предмети особистої гігієни; 
"	не допускати контакту хворого із здоровими членами сім'ї, окрім тих, хто доглядає за ним; 
"	особа, що доглядає за хворим, повинна носити двошарову марлеву пов'язку або разову 
"	маску, яку потрібно міняти кожні 4 години. Після кожного контакту з хворим необхідно 
"	ретельно мити руки з милом; 
"	маска повинна бути або одноразовою, яку після зміни викинути в корзину, або 
"	багаторазовою, яку після прання необхідно ретельно прасувати гарячою праскою; 
"	проводити провітрювання приміщення декілька разів на добу; 
"	щодня робити вологе прибирання приміщень оселі; 
"	повітря в приміщеннях повинне бути достатньої вологості; 
"	мати разові носові серветки і корзину для використаних серветок в межах досяжності 
"	хворого; 
"	створити хворій дитині комфортні умови. Вкрай важливим є спокій, постільний режим; 
"	якщо у дитини лихоманка, то їй необхідно дати жарознижуючі ліки (препарати 
"	парацетамолу або ібупрофену), після цього викликати лікаря; 
"	до приходу лікаря давати дитині пити багато рідини (сік, негазована вода, морс, компот 
"	тощо); 
"	не слід займатися самолікуванням. Відповідне медикаментозне лікування хворому 
"	призначає тільки лікар! 
Які ознаки захворювання у дитини повинні примусити негайно звернутися за медичною 
допомогою?
"	Прискорене або утруднене дихання. 
"	Синюшність навкруги рота, інших шкірних покровів. 
"	Поява на тілі дитини крововиливів (навіть дуже маленьких), носової кровотечі. 
"	Висока температура тіла. 
"	Відмова дитини від пиття. 
"	Неможливість розбудити дитину або відсутність її реакції на звертання. 
"	Надмірне збудження дитини або поява судом. 
"	Поява блювоти, частого рідкого стільця. 
"	Скарги дитини на сильний головний біль. 
"	Відсутність сечовипускання або сліз під час плачу. 
На початок...
Пам'ятка щодо запобігання розповсюдження грипу типу А Н1N1
в закритих дитячих установах
І. Організаційні заходи: 
- під час епідемічного підйому захворюваності на грип нові діти в дитячі установи не приймаються; 
- виключається переведення дітей із групи в групу (з класу в клас); 
- припиняється доступ до дитячої установи сторонніх осіб. 
ІІ. Санітарно-гігієнічні вимоги до приміщень під час підйому захворюваності на грип: 
- приміщення, в яких знаходяться діти, повинні бути добре вентильованими, 
їх необхідно провітрювати декілька разів впродовж дня; 
- повітря в приміщеннях повинне бути достатньої вологості; 
- необхідне вологе прибирання приміщень не менше двох разів на день; 
- дверні ручки, крани в умивальниках, поверхні унітазів повинні декілька разів на день оброблятися 
дезінфікуючими розчинами. 
ІІІ. Як попередити зараження грипом А Н1N1? 
- весь персонал установи повинен часто мити руки з милом; 
- на час епідемії (пандемії) персонал установи повинен носити марлеві пов'язки; 
- за межами дитячої установи персоналу слід уникати перебування в місцях скупчення людей, контакту з 
хворими на грип людьми; 
- старших дітей необхідно навчити часто мити руки з милом; 
- старших дітей необхідно навчити кашляти і чхати в серветку або руку. Після чого обов'язково серветку 
викинути в корзину, а руки помити з милом. 
ІV. Дії персоналу при виявленні хворої дитини: 
- при перших ознаках захворювання дитину необхідно ізолювати, після чого негайно госпіталізувати; 
- до того, як дитина буде госпіталізована, не допускати контакту з нею інших дітей, персоналу, 
окрім тих, хто доглядає; 
- особа, що доглядає за хворою дитиною, повинна носити респіратор, або двошарову марлеву пов'язку, або 
разову маску. Маски потрібно міняти кожні 4 години. Маска, респіратор повинні щільно примикати до 
обличчя. Після кожного контакту з хворим, заміни маски необхідно ретельно мити руки з милом; 
- хвора дитина повинна мати окремий посуд, іграшки, горщик. 
V. Дії персоналу у вогнищі після ізоляції хворого: 
- після госпіталізації дитини її посуд, іграшки, горщик необхідно помити із застосуванням миючих, 
дезінфікуючих засобів; 
- після госпіталізації дитини її постільну білизну не переносити в оберемку, після контакту з білизною
хворого 
необхідно ретельно помити руки з милом. - не допускати до роботи осіб з ознаками грипу; 
- персонал установи повинен бути щеплений проти сезонного або грипу А Н1N1 (при наявності вакцини); 
- особам, що були в контакті з дитиною, у якої підтверджений діагноз грипу А Н1N1, необхідно 
провести курс хіміопрофілактики озельтамівіром. 
Прес-служба МОЗ України 


Фото В.Кисельникова
На початок...

22 жовтня 2009 року

План проведення районного семінару вчителів образотворчого мистецтва
22 жовтня 2009 року
9:00-9:30 Заїзд. Реєстрація учасників семінару
9:30-9:50 Початок семінару. Презентація “Образотворче мистецтво як засіб формування творчого мислення вчителів” (з досвіду роботи вчителів Пісковцової О.М., Фадєєвої І.В., Ткачук О.А.
10:00-10:45
  • Урок-змагання у 4 класі “Виготовлення аплікації з кольорового паперу “Квіти у вазі” (вчитель Мартинова Ірина Ярославівна)
  • Урок-подорож у 3 класі “Хто у лісі живе?” (вчитель Маковій Наталія Василівна)
  • 11:05-11:50 Урок у 6 класі “Контрасти та емоції. Малювання осіннього пейзажу “Ось жовтий лист на землю впав…” (вчитель Пісковцова Ольга Миколаївна)
    12:00-12:40 Презентація експонатів виставки “Україна аграрна”
    12:50-13:10 Обговорення відвіданих уроків
    13:10-14:00 Підведення підсумків семінару
    Проведення районного семінару вчителів образотворчого мистецтва
    22 жовтня 2009 року
    Фото В.Кисельникова
    На початок...

    07 жовтня 2009 року

    Виставка дитячих поробок "Дари золотої осені-2009"
    Щедра осіння пора спонукає творчу фантазію до стрімкого злету. Учні 4-Б класу (класний керівник Мартинова І.Я.) організували яскраву виставку поробок із овочів, вирощених власноруч з батьками на своїх присадибних ділянках.
    Фото В.Кисельникова
    На початок...

    01 жовтня 2009 року

    Виставка осінніх квітів
    Фото В.Кисельникова
    На початок...

    Hosted by uCoz